Huippuluokan letkunsuojia valmistava Safeplast Oy käyttää Deltabitin kulunvalvonta- ja työajanseurantajärjestelmiä. Uusiin toimitiloihin muutettaessa aiemmat pahviset kellokortit saivat väistyä uuden sähköisen järjestelmän tieltä.
Deltabitin avulla liikkuminen toimitiloissa on helppoa. Myös palkanlaskenta helpottuu, kun työajanseurantajärjestelmästä saadaan suoraan valmiita raportteja.
– Safeplast valmistaa, markkinoi ja myy globaalisti ympäri maailmaa lähinnä hydrauliikkateollisuuden letkunsuojia, kertoo Safeplastin Manager Mauno Kärki.
Lisäarvoa ilman tyrkyttämistä
Safeplast muutti uusiin toimitiloihin vuonna 2018. Safeplast toimii samassa kiinteistössä emoyhtiönsä SNT-Yhtiöt Oy:n ja sen toisen tytäryhtiön SNT Group Oy:n kanssa. Tarve uudelle kulunvalvontajärjestelmälle syntyi nimenomaan muuton yhteydessä.
– Deltabitistä jäi heti ensimmäisenä mieleen se, että heillä oli tyrkyttämättä tarjota meille jotain lisäarvoa tuottavaa – eli tämä työajanseurantajärjestelmä, Kärki muistelee.
– Aiemmin käytimme työajanseurantaan pahvisia kellokortteja. Se oli tietysti aika vanha järjestelmä. Nykyinen sähköinen järjestelmä korvaa monilta osin entisen järjestelmän. Nyt saamme valmiita raportteja ja raporttipohjia, joita voidaan hyödyntää palkanlaskennassa, Kärki sanoo.
”Deltabitin asiakaspalvelu on sellaista, mistä moni yritys saisi ottaa oppia”
Yhteistyö Deltabitin kanssa on ollut hyvin onnistunutta. Yksi Deltabitin kulunvalvontajärjestelmän tuomista konkreettisista hyödyistä on Kärjen mukaan se, kuinka se vaikuttaa tiloissa liikkumiseen.
– Deltabitin järjestelmä tekee ovista kulkemisen meille helpoksi, Kärki kiteyttää.
– Sanoisin, että Deltabitin asiakaspalvelu on sellaista, mistä moni yritys saisi ottaa oppia, Kärki toteaa.
Tutustu Deltabitin työajanseurantaan ja kulunvalvontaan