Olemme tamperelainen yritys, joka suunnittelee ja myy yrityksille työajanseuranta-, työvuorosuunnittelu- ja kulunvalvontajärjestelmiä. Filosofiamme kaikessa yksinkertaisuudessaan on tehdä asiakkaidemme arjesta helpompaa.
Lue lisää meistä: deltabit.fi
Asiakaskuntamme kasvaa kovaa vauhtia. Siksi onkin aika palkata uusi asiakastukihenkilö mainioon joukkoomme. Oletko se kenties sinä?
Mitä työ pitää sisällään
Asiakastukihenkilönä työsi on yhdistelmä teknistä tietämystä ja viestinnällistä osaamista.
Työtehtäviisi kuuluvat:
- Järjestelmän käyttöönotto
Deltabit on saanut taas uuden asiakkaan – ja sinun tehtäväsi on hoitaa heille järjestelmän käyttöönotto. Käyttöönotossa selvität asiakkaan tarpeet, joiden pohjalta näpyttelet järjestelmään oikeanlaiset määritykset. Myös asiakkaan opettaminen käyttämään järjestelmää on sinun vastuullasi.
- Asiakastuki
Oho! Asiakas huomaa, että työajanseurannassa tunteja on kertynyt väärin. Hän ottaa välittömästi yhteyttä tukeen, missä oletkin jo valmiudessa selvittämään asian. Yleensä tukipyynnöt hoituvat sähköpostilla, puhelimessa tai chatissa. Tosinaan myös etäpalavereissa.
- Tukidokumenttien tekeminen
Törmäät järjestelmässämme sellaiseen toimintoon, josta voi olla hyötyä tulevaisuudessa. Kirjoitat siitä tukidokumentin. Tai jos taidot riittävät, niin teet videon. Tukidokumentit ovat tärkeä työkalu niin meille kuin asiakkaillemme. Niiden avulla järjestelmän käyttö sujuu helpommin, kun kaikkea ei tarvitse muistaa ulkoa.
”Asiakkaat voivat olla hyvin erilaisia keskenään. Jotkut tietävät tarkalleen, mitä he haluavat, ja silloin heidän vaatimuksiinsa pitää osata vastata. Toisaalta jotkut asiakkaat taas eivät tiedä lainkaan, mitä he haluavat. Silloin meidän on tiedettävä
heidän puolestaan.”
-Ida, Deltabitin asiakastukihenkilö
Mitä toivomme sinulta
Sinulla saattaa olla tutkinto jos toinenkin. Tai sitten ei. Meille tärkeämpää on se, mitä osaat ja missä olet hyvä.
Asiakastukihenkilön työssä sinun on oltava:
- Pistämätön ongelmanratkaisija
Järjestelmämme on asiakkaillemme helppo käyttää. Sen taustalla oleva monimutkaisuus näkyy vain meille. Ongelmatilanteissa olet kuin kala vedessä ja valmis ratkomaan haastavampiakin pulmia.
- Nopea oppija
Juuri monimutkaisuutensa takia järjestelmämme vaatii paljon opettelua, ja me kyllä perehdytämme sinut sen saloihin. Emme oleta sinun osaavan ja tietävän kaikkea heti. Opit kuitenkin nopeasti. Vaikka joskus se vaatisi vähän mokailuakin.
- Sosiaalisesti älykäs ja diplomaattinen
Asiakkaat ovat meille tärkeitä ja he myös tietävät sen. Osaat lukea asiakkaiden tarpeita sekä kohtaat heidät rauhallisesti ja positiivisella asenteella. Jopa silloin, kun asiakkaan pitäisi saada palkat maksettua heti, mutta se ei onnistu, koska työaikaleimauksissa on tapahtunut pari virhettä.
”Kun asiakkaan kanssa ollaan paljon tekemisessä, keskustelun sävykin muuttuu tuttavalliseksi. Silloin morjenstellaan ja kysellään kuulumisia puolin ja toisin.”
-Jukka, Deltabitin asiakastukihenkilö
Löytyykö hihastasi vielä pari ässää?
- Pratar du svenska?
Meillä on paljon ruotsinkielisiä asiakkaita, joten ruotsin kielen taidosta on etua. Mutta jos ruotsi ei ota sinulta sujuakseen, ei hätää! Suomenkielisissä asiakkaissamme riittää kyllä työnsarkaa.
- Onko tekniikka sinun lajisi?
Upeaa! Asiakastukihenkilön työ nimittäin on hyvin teknistä. Olemme kuitenkin myös sitä mieltä, että työ tekijänsä opettaa. Joten jos vahvempi osaamisesi on esimerkiksi viestinnässä, ole huoleti. Opetamme sinulle tekniikasta kaiken tarpeellisen.
Mitä me tarjoamme
- Kokopäiväisen työn
Pääset tekemään kokopäiväisesti hommia toimistossamme Tampereen Jankassa.
- Mukavat työkaverit
Olemme reiluja työkavereita ja toimistossamme on avoin työilmapiiri. Jos kaipaat apua jossakin, riittää, kun nykäiset hihasta.
- Mahdollisuuden tulla huippuosaajaksi
Arvostamme huippuosaajia – ja me autamme sinua tulemaan sellaiseksi! Opetamme sinua parhaamme mukaan ja tarvittaessa hankimme vaikka ulkopuolista yksityisopetusta.
- Rauhallisen työympäristön
Olemme maltillista porukkaa. Haluamme, että saat rauhan tehdä työsi niin hyvin kuin on mahdollista – ilman paniikkia tai venyneitä työpäiviä.
”On hienoa, kun yhtäkkiä huomaakin olevansa hyvä työssään. Siitä on tullut valtavasti onnistumisen tunteita.”
-Emmi, Deltabitin asiakastukihenkilö
Heräsikö lisäkysymyksiä? Vai oletko tämän ilmoituksen perusteella jo aivan myyty?
Voit lähettää hakemuksesi suoraan minulle sähköpostilla, osoite löytyy alta. Aikaa on 28.5. saakka.
Jukka Hosio, Deltabit
Puhelin: 050 5572271
Sähköposti: [email protected]